tirsdag 30. november 2010

NIENDE DAGEN

I dag med en gang kom jeg på jobb og da fikk jeg oppgaven med å fjerne alle klærne på stativet å ta dem etter fargene på de forskjellige veggene. Hver vegg i butikken har sin egen farge med klær, fargene er: Rød, Svart, Lilla, Beige og Rosa som klærne er sortert etter. Begrunnelsen for at jeg måtte fjerne klærne fra stativene er fordi vi skulle henge opp andre salgs klær og nye jakker.
Ellers så har jeg prøvd å hjelpe kundene og ryddet i butikken.
Informasjon
  • Kassasystemet til B.YOUNG er digitalt system, men de har ikke touch skjerm da.
Når dem skal ha varene inn i pcn så bruker dem skanneren til å skanne strekkodene.
 God service er:
Grunnlaget for god service er når du smiler og er hyggelig hele tiden og kan hjelpe kunden med all hjeplen kunden trenger.
Det store plusset med god service er når du hjelper kunden med å bære varen/varene og osv.
DET som må til for at du skal kunne yte god hjelp til kunden  er at du kjenner butikken, lageret og varene din bra, dette er det jeg mener er  god service.

Caroline P.Haugli




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar