torsdag 11. november 2010

Tredje dagen på jobb!

Jeg kom på jobb og i dag så var det også et nytt ansikt, navnet hennes var Liv Mari.
Hun ga meg en oppgave med en gang og det var å kle på to av utstillingsdukkene, det gikk bra det selv om jeg måtte velge klær selv men det er alltid en men og denne men'en gjaldt at plaggene måtte være innen for disse katrogiene: Det må være mye av varen, det må være noe med lilla i også helst nytt..  Ble litt redd på begynnelsen men etter vært ble det morsomt og det var faktisk noen som kjøpte noen av varene!
Så det vil si at jeg greide oppgaven selv og dem ble fornøyde med arbeidet mitt. Jeg vasket også bort støvet i vinduene, det var endra verre og trangere å vaske der enn å kle på dukker der men det gikk bra!  Ellers så har det gått mye av det samme unntatt at  Celina har vist meg selve lageret så blir nok henting av varer i morgen J



Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar