tirsdag 9. november 2010

Ny varer

 I dag var det dag 2, allerede!
Jeg kom på jobb i dag til den vidunderlige tiden jeg starter altså kl. 10.00 men, må innrømme at jeg var trøtt og at det ble seint i går men, tokk det med et smil og prøvde å se mest som mulig våken ut.
Når jeg kom så møtte jeg Maria ei som jobber der. Endelig kom han berømte mannen som kommer og leverer de nye varene både jeg og Maria ble veldig glade for da fikk vi noe mer å gjøre når det ikke var kunder der, men det var jeg som fikk mest glede av å pakke det ut da.  De nye varene var kosedresser da og ingen kjoler dessverre. Ellers har jeg gjort det samme som jeg gjorde første dagen untatt å kle på utstillingsdukke
I dag var endelig den dagen hvor jeg kunne hjelpe noen av kundene uten å spørre om hjelp og det føles alltid bra å kunne hjelpe.

Caroline


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar