mandag 15. november 2010

CRAZY DAYS på B.Young

I dag kom jeg til vanlig tid, der sto Celina.
Jeg gikk vite at  CRAZY DAY på B.Young  starte og varer i 2 uker fremover og CRAZY DAY går ut på at det er salg på de fleste av varene, det var veldig mye jobb å gjøre i dag siden jeg måtte rydde, flytte på noen av varene, pakke ut nye varer og pakke inn gammle varer og hjelpe kundene.
Den første oppgave jeg fikk var å sette på “gule 50 % på de fleste varer” plakater etter hverandre på utstillingsvinduet, jeg syns oppgaven var vanskelig på grunn av at plakatene skulle være rette og på en rekke og etter det måtte jeg pynte med ballonger.
Informasjon:
B.YOUNG i hønefoss har 7 faste ansatte. Forskjellige arbeidsoppgaver til de ansatte er det veldig lite av, for de fleste får de samme oppgavene unntatt Celina og ekstrahjelpene.
Celina sin arbeidsoppgave som ingen av dem andre har er å skrive opp inntektene og bestille varer som ingen av de andre b.young butikkene har men det med bestilling av varer som er kun til
B.Young i hønefoss er frivillig.

Ekstrahjelpene får ikke ansvaret over butikken alene og kan heller ikke åpne butikken.
Ellers så er arbeidsfordelingene like.

Btw kunne ikke ta bilder i dag kamera var desverre utladet.


Caroline P. Haugli
  

1 kommentar:

  1. Har vært innom å snakket med butikksjefen din idag. Stikker innom deg i morgen. Har nå lest igjennom bloggen din :-) Line

    SvarSlett