torsdag 11. november 2010

Fjerde dagen på jobb.

I dag var Celina på jobb og ikke et nytt ansikt, jeg fikk en oppgave med en gang og det var å kle på de 3 andre utstillingsdukkene i vinduet men denne gangen hadde Celina funnet klær og smykker til dukkene. Det gikk greit for jeg begynner å bli vant med å kle på dem nå men det er like morsomt som det var fra begynnelsen!

Jeg var også veldig stresset i dag for måtte løpe til lageret for å hente forskjellige plagg, et eksempel er vell at det var en kunde som hadde lyst på en jakke men vi hadde ikke størrelsen hennes, hadde kun medium i butikken så måtte løp og finne forskjellige størrelser i jakken som var i mørke lilla fortest som mulig, kom fornøyd ut av butikken så da blir jo selføgelig jeg fornøyd og.

Ellers så har jeg gjort det samme plassert ut nye varer og hjulpet kundene.

Forresten var det en mann som klarte å gå på stolpen uff stakkars men klarte og la være å le selv om det var litt morsomt.
Tokk noen bilder i dag og:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar