lørdag 13. november 2010

Femte dagen på jobb!


Kom på jobb til vanlige tid, der var Celina med sitt smil som vanlig!  J
                                                                        Fikk en oppgave med engang og det var å vaske vinduene til butikken. Det gikk jo bra men som sakt er det trangt inni der klarte å skalle litt, Jeg ble ferdig med å vaske utenfor vinduene så da fant jeg ut at jeg skulle være snill og vaske inni vinduene selv om jeg ikke behøvde det.

Jeg har også ryddet på lageret og skifta ut ALLE kleshengeren på lagret fra svarte til lyse men, fikk litt hjelp av Sofie siden hun var ferdig tidlig på jobb og vi skulle ta bussen sammen. Ellers så har jeg hjulpet kunder og ryddet i butikken.
Jobbet over tid i dag også men, det er ikke noe problem og dessuten så var det bare 1 time ekstra. BTW denne uka her har gått sykt fort, men har også var sykt morsom uke!!








Forresten så har jeg valgt ut plaggene for 500 kr, skal ha dem på mandag så dere/du får sett dem da J


Caroline P.Haugli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar