tirsdag 15. februar 2011

SJUENDE DAGEN

EN GRØNN TIRSDAG PÅ KIWI UKE 2 ..


 
Idag begynte jeg kl 09.00, skulle enkelig begynne kl 08.00 men, skulle til tannlegen så jeg spørte om jeg kunne komme kl 09.00 og det var greit..

Bærer ut frukt
Jeg hadde tenkt å ta frokosten etter jeg hadde vært hos tannlegen men, NEIDA! Tannlegen måtte selvfølgelig smøre på noe på de bakerste tenna mine også fikk jeg en kjempe fin beskjeden som var; Du kan ikke spise etter noe timer.. Så der røyk frokosten min men, jeg klarte å gjøre jobben min med sulten mage! Takk og lov for det også..

Arbeidsoppgavene mine idag:
Begynte med å sett ut forskjellige varianter av fjordland produkter,
etter det så fikk jeg en hel handlevogn full av forskjellige typer tannkrem, kremer, shampo, balsam og osv som jeg skulle sette på plass i hyllene..
Ellers idag har det gått i det samme og det var å hjelpe med å ta ut frukten også ordne panteautomaten..

Forresten, idag hadde beinet mitt bestemt seg for at: eyy nå vil jeg være vrang å bli vond!
Jeg fikk veldig vondt i beinet men på begynnelsen så brydde jeg meg ikke noe om det men, det blei bare værre og værre så jeg måtte sett meg ned litt også ta beinet opp i høyden.. 
Trur du jeg var fornøyd med det? NEEI!
Leser Hadeland..

Rune
Også blei beinet bedre også jobbet jeg en par timer, selvfølgelig så skulle beinet slå seg vrang igjen så da var det bare å sette seg ned å få den oppå en stol, jeg fant ut at jeg kan jo for engang skyld ta en kjapp titt igjennom avisa til hadeland! (det var første gangen i mitt liv!)



Og der så jeg at Rune, han som jeg satt barnevakt for ungene til, skal gifte jeg på TV3 i morgen 18.30, selvfølgelig så jobber jeg da.. Så får ikke sett det.. 


 
Passe irritert over det vonde beinet mitt..




Bærer ut frukt




JEG SKULLE IKKE FRYSE!

Som dere fleste har fått med dere så er det VELDIG kaldt i vårt land og dette har jeg merket veldig mye, så idag hadde jeg bestemt meg for å ikke fryse så da tokk jeg med ull genseren min! haha
Dette hjalp faktisk veldig mye!

På slutten av dagen så jobbet jeg med å ta ut enda mer frukt, fra lageret for å fylle på der det var plass til å fylle på og dette dreiv jeg med helt til jeg blei henta som var litt over kl 16.00..


Jeg begynner kl 12.00 i morgen så får sovet mye lengre og det blir deilig!


Caroline P.Haugli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar