onsdag 16. februar 2011

ÅTTENDE DAGEN

EN TRIST DAG HJEMME!



Simba som kattunge
Idag skulle jeg begynne kl 12.00 men, formen var ikke helt med meg idag så jeg blei stuck hjemme med vondt i hue også mageknipe..
Jeg ringte sjefen og sa ifra også la jeg meg igjen for å sove..
 
Pappa vekte meg for å si ifra om hva som har skjedd imens jeg sov.

Han begynte med å si;
er du klar for å få et ikke så bra sjokk?
Jeg: Hæ? hva mener du med det?
Pappa: Nei et sjokk som ikke er bra..
Jeg: Jeg skjønner ikke helt hva du mener men, kjør på..
Pappa: Nei det er en katte som har blitt kjørt på, desverre så er det Simba..

Selvfølgelig, så kom det sjokket... For jeg hadde ikke noe særlig kontakt med Simba før men, nå for tiden så har jeg fått et veldig nært forhold med han..

Simba var den eldste katten våres som var 3år, vi har ei til som er jente som heter Nala som er bare noen måneder gammel.. Jeg personelig syns Simba var en spesiell katte! For det er vell ikke vanlig å leke sammen med ekorn? Som han gjør hver eneste vår! haha og tro meg han lekte sammen med dem, ikke med..


Det som skjedd med han var at han blei påkjørt av en mann som ikke stoppet.. Takk og lov så veit vi sånn ca åssen bilen ser ut også veit vi at han kjører oppå felte her ofte ca hver eneste dag så vi skal nok finne ut hvem denne mannen er..
God gutten våres blei kjørt på ca rundt 11.30/12.00..

Dette har ikke helt med utplasseringen å gjøre og blei kanskje litt for personelig men, jeg måtte skrive om alle dagene så her er dagen min for idag.. Rett og slett ikke min beste dag, med "utrolig fin" form og et dødsfall av den eldste katten..
JIPPI! kjempe fin dag.. IKKE






Rest In Peace Simba

Caroline P.Haugli


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar