tirsdag 8. februar 2011

ANDRE ARBEIDSDAG



EN GRØNN TIRSDAG PÅ KIWI..
  
<><><><><> 

Prøver ut håndvasken
 



Idag møtte jeg opp kl 08.00, fikk ikke noe gå tur i dag da så var litt trøttere.

Første arbeidsoppgave;
Hjelpe Tom i kjølerommet med å sette ut nye varer, det blei kaldt etter vært men jeg blei våken! hehe

Når jeg blei ferdig med det i kjølerommet var det å fylle på med forskjellige fjordland produkter også dro frem forskjellige varer i hyllende.

Etter det så var det å pakke ut frukt & brød  (frukten & brødet kommer hver eneste dag)

Ellers så har jeg hjelpet kunder i dag også men, det var stille i butikken idag.

Når jeg var på do og gikk for å vaske meg i garderoben så fant jeg et skilt og måtte nesten følge kiwi vasken. (blei rein da)










FORRESTEN FANT UT DET MED NAVNET TIL KIWI!
Det var to grundere som startet Kiwi sammen og de heter/het
Tor Kirkens & Svein Wik
Svein er død, fikk ikke vite når men,
Tor Kirkens lever fremdeles å er like aktiv som han har alltid vært innenfor kiwi.
Det hadde ikke noe med frukten kiwi å gjøre i det hele tatt!
Alle trur det og det skjønner jeg jo men, da fant jeg ut av det.


Jeg gikk 16.00 også begynner jeg 12.00 i morgen det blir deilig
men, når skriker dusjen etter meg! haha

Caroline P.Haugli


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar