søndag 20. februar 2011

NIENDE DAGEN

EN GRØNN TORSDAG PÅ KIWI UKE 2..


Fremtrekk av melkekjøle varer
På torsdagen begynte jeg kl 10.00..
Formen min var ikke helt med meg idag heller var litt små svimmel også hadde jeg vondt i magen men jeg var frisk nok til å jobbe! Og da drar jeg selvfølgelig på jobb så lenge det ikke går utover andre spesielt kundene..

Arbeidsoppgavene min for idag var:
Å ha ansvaret for panteautomaten (som vanlig),
Pakke ut varene i taco avdelingen,
Pakke ut og fylle på med varer fra lageret,
Sette frem kjøle varene..
 Rydde etter leverandøreren sine "pakke ut folk" som ikke greier å rydde etter seg..


Bærer ut frukt

Ellers hjalp jeg Magne litt med å registere svinn/retur og tøm varer i den berømte ryddige hyllen som var full av det.. Kiwi registerer svinn/retur og tøm varene hver eneste dag også kaster de varene eller sender det tilbake til leverandørene med en samme type vare tilbake til kiwi som de kan selge..

Svinn/Retur & Tøm hylla etter en dag..





















Også var Line innom for å høre om åssen det har gått..
Jeg syns det personlig har gått kjempe bra!


Jeg måtte jobbe litt over arbeidstiden min men, det var mitt eget valg pga jeg gjorde det var  at jeg ikke var ferdig med det jeg dreiv med og jeg liker å bli ferdig med noe før jeg går så da jobbet jeg litt lengre til ca 18.37

Caroline P.Haugli


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar