torsdag 10. februar 2011

FJERDE ARBEIDSDAG


 
EN GRØNN TORSDAG PÅ KIWI..

 
var det 1,2 eller 3 ring?!


I dag begynte jeg kl 10.00, litt tidligere enn i går men det gikk bra! Den største oppgaven min idag var å ordne problemene med panteautomaten..

Det var ikke noe problem med å ordne opp med selve maskinen men, ringingen var det et stort problem!

For når det er noe som trengs enten det er en person i posten, kassen eller automaten så er det et spesielt antall med ring til de forskjellige tingene men, jeg greier ikke å få med meg hvor mange ringinger de ringer for det går så fort!

Så jeg måtte virkerlig konsentrere meg mens jeg samtidig jobbet med å pakke ut varer..
Det var vanskelig, for meg! haha

BTW det er den personen som sitter i kassen som ringer på en ringe klokke som er i kassen, funker akkuratt som er ringe klokke som du har ved utgangsdøren.



utenfor panteautomaten

Bak automaten









MmmMm!

Ellers så kom det en del forskjellige personer fra forskjellige leverandører som pakker ut for hver sin leverandør sin varer og det var en del av dem som ikke greide å rydde på plass de forskjellige tingene når dem var ferdig feks. vognen, pappen eller plasten, å så snill som jeg er så ryddet jeg etter dem.

Idag så har jeg også vært i min egen kiwi verden som vil si at jeg har pakket ut varer, kost meg å aner ingen fare også helt ut av det blå (men i dette tilfelle grønne) så dukker Magne opp bak meg og sier; HEI!!  veldig høyt, selvføgelig så skvetter jeg. Typisk han igrunn.. (Magne er en person som jobber her på kiwi)


Forresten! Det som plaget meg i hele dag helt til jeg fant ut av det; var at jeg syns det lukta mat i butikk så jeg blei utrolig sulten men, tenkte at det kan sikkert være etter produktet som jeg pakker ut MEN når jeg gikk ned til fersk varene så var det ei dame fra en eller anna leverandør som ga ut smaksprøver av en suppe. Trur jeg.. Det lukta i verfall veldig godt!

Jeg sluttet kl 18.00 idag, hadde enkelig ikke noe å gjøre på slutten
så dreiv bare å loka rundt i butikken for å se etter noe å gjøre.

Caroline P.Haugli


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar