fredag 11. februar 2011

FEMTE ARBEIDSDAG


EN GRØNN FREDAG PÅ KIWI..


I dag så begynte jeg kl 08.00, sleit rett og slett med å stå opp for å være ærlig!
På begynnelsen av dagen så var det rett inn i kjøla å sett inn nye varer i hyllende (de skulle selvføgelig være bak de gammle), etter det så var det rett bort til taco avdelingen som jeg kaller det og pakke ut varer der også.

Jeg tok lunsj ved 12 tiden men var faktisk litt små sulten i hele dag for det var sånn prøve smaking idag også! uff blir fort sulten av lukta..


Etter lunsjen det var da stresset begynte! For jeg hadde ansvaret for panteautomaten i dag også, jeg trur den panteautomaten ikke tåler kulde for idag så var den vrang, jeg kunne så vidt gå tilbake til det jeg holdt på med før den begynte å pipe og det værste var at det var på samme kunde!

Den peip flere enn 7 ganger  på samme kunden.. Jeg måtte spørre etter hjelp fra Synne (fast ansatt) for å være ærlig så blei jeg rimelig irritert (men viste det ikke) når jeg fiksa den opp til flere ganger og den peip like etter jeg hadde fiksa den, bare den personen la en ølboks inni maskinen så begynte den å pipe!


Jeg fikk vite at panteautomaten skulle enkelig ha vært skifta ut for lenge siden men plasse på
flakserommet var alt for lite så for at dem skal få maskinen sin så
må dem bygg ut..

Ellers så gikk jeg og frøys i nesten hele dag bortsett fra da det var mye kunder for da blei jeg utrolig stressa for da blei jeg varm også sleit nesten med å puste vanlig! Har aldri vært så stressa av å jobbe..

SÅ jeg anbefaler dere å prøve å ikke handle noe på kiwi på fredager etter 12 tiden og utover til 5/6 tiden med mindre du er veldig glad i å stå i kø med en handlevogn full av varer! hehe

Jeg sluttet kl 4 idag men jobbet helt til sjåføren min kom, siden det var så mye å gjøre..


Caroline P.Haugli
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar